Η διεύθυνση της Cosmote, μια από τις πιο επιτυχημένες εταιρίες στην Ελλάδα, με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ της τάξης των 1,3 δις € (προσαρμοσμένη κερδοφορία EBITDA το 2018) αλλά και με τη βοήθεια του νέου φορολογικού νομοσχεδίου, αντί να κάνει προσλήψεις ώστε να μπορέσει να στηρίξει το ΣΥΝΕΧΩΣ αυξανόμενο πελατολόγιο της, τον καθημερινό κόσμο δηλαδή που συνεχώς επιλέγει ΚΑΙ ΞΑΝΑ-ΕΠΙΛΕΓΕΙ την Cosmote για την καθημερινή επικοινωνία, το internet και την TV, αλλά και για να καλύπτονται οι ανάγκες κάθε επιχείρησης (μικρής ή μεγάλης) χωρίς πρόβλημα, αυτή λοιπόν η τόσο κερδοφόρα και επιτυχημένη επιχείρηση θέλει να αυξήσει ακόμα περισσότερο τα κέρδη της, απολύοντας το κατώτατο σε βαθμίδα προσωπικό, δηλαδή τους απλούς τεχνικούς, ή και να τους μεταφέρει κάνοντας outsourcing σε θυγατρικές εταιρίες με μισθούς πείνας.
Οι τεχνικοί της Cosmote, έρχονται καθημερινά σε επαφή με τους συνανθρώπους μας, φέρνοντας την μέγιστη δυνατή ποιότητα εξυπηρέτησης. Έχουν υποστεί ήδη μεγάλες μειώσεις μισθών από το 2010. ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ έχουν αυξηθεί ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ. Οι τεχνικοί είναι η ραχοκοκαλιά της εταιρείας, και αντί να τους στηρίξει, η διεύθυνση της Cosmote τους ζητεί ακόμα περισσότερες μισθολογικές μειώσεις σε συνδυασμό με πιεστικούς μηχανισμούς, ώστε να αυξηθεί η ήδη αυξημένη απόδοση του προσωπικού η οποία αγγίζει το 44%. Όταν το μισθολογικό τους κόστος είναι μόνο στο 15,6% σε σχέση με το 20,1% στη μητρική Deutsche Telekom.
Επιπλέον η διεύθυνση της Cosmote ζητεί να μην γίνει υπογραφή τριετής σύμβασης εργασίας αλλά μονοετής ώστε να μπορούν να απολύουν με διευθυντικό δικαίωμα (έτσι θέλω) κάθε Χριστούγεννα! Το κερασάκι στην τούρτα του παραλογισμού είναι ότι ζητούν να αποδεχτούν οι τεχνικοί το 40% του νόμιμου κατώτατου μισθού αποζημίωσης έναντι του 100% που θέτει ο νόμος.
Το ερώτημα είναι: Όταν μία εταιρεία έχει ΤΕΤΟΙΑ κερδοφορία είναι δυνατόν να λειτουργεί με αυτή τη λογική; Μια τόσο μεγάλη και επιτυχημένη εταιρία στην Ελλάδα θα πρέπει να προσφέρει ΝΕΕΣ θέσεις εργασίας, θα πρέπει να προσφέρει ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ στους νέους ανθρώπους, θα πρέπει να ΚΑΛΥΠΤΕΙ ικανοποιητικά τις συνεχώς αυξημένες ανάγκες των πελατών της, θα πρέπει να δίνει μηνύματα ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ. Όχι μηνύματα τρομοκρατίας και απαισιοδοξίας.