ΑργολίδαΔημόσια διαδικτυακή ψηφοφορία για την επιλογή Σήματος: ARGOLIS taste culture”

Δημόσια διαδικτυακή ψηφοφορία για την επιλογή Σήματος: ARGOLIS taste culture”

Αργολίδα, Γαστρονομικός Προορισμός Διεθνούς εμβέλειας

Με γοργούς ρυθμούς προχωράει η υλοποίηση του προγράμματος «Αργολίδα, Γαστρονομικός Προορισμός Διεθνούς Εμβέλειας – ARGOLIS taste culture». Με την ολοκλήρωση της δημόσιας διαδικτυακής ψηφοφορίας του Ιουνίου μεταξύ των Επωφελούμενων (stake holders) του Προορισμού αποφασίστηκαν τρία θεμελιώδη σημεία της νέας Γαστρονομικής Ταυτότητας του Σήματος και της Εικόνας. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της ψηφοφορίας επιλέχθηκαν το Εμπορικό Όνομα, το Όραμα και η Υπόσχεση.

Στην επόμενη φάση του προγράμματος καλούμε τους πολίτες και τους επωφελούμενους (stake holders) του Προορισμού να ψηφίσουν εκ νέου για να επιλέξουν αυτή τη φορά το νέο Γαστρονομικό «Σήμα» της κοινής μας προσπάθειας.

Το διάστημα 19 έως και 22 Ιουλίου λοιπόνθαβρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη διαδικτυακή ψηφοφορία σε όλη την Αργολίδα όπου σε αυτό το σημείο οπτικοποιείται το επιλεγμένο brand name ARGOLIS taste culture με τον ίδιο τρόπο της δημόσιας διαβούλευσης και συμμετοχής όπου επιλέχθηκαν το Εμπορικό Όνομα, το Όραμα και η Υπόσχεση.

Ποια από τις 5 προτάσεις σήματος ταιριάζει καλύτερα στην Αργολίδα, σε όσα μοναδικά γεννάει η φύση εδώ, στη γη και στη θάλασσα, και στις αυθεντικές γεύσεις της;

Πώς ψηφίζετε σε τέσσερα απλά βήματα:

  1. Κοιτάζετε προσεκτικά και τις πέντε Προτάσεις.
  2. Διαβάζετε τις Έννοιες που σχετίζονται με κάθε Πρόταση και εξηγούν γιατί προτείνεται.
  3. Διαλέγετε την Πρόταση που σας αρέσει περισσότερο (ψηφίζετε ΜΙΑ Πρόταση Σήματος).
  4. Υποβάλετε την συμμετοχή σας!

Περιμένουμε τις απαντήσεις όλων σας μέχρι και τις 22  Ιουλίου! Η συμμετοχή σας είναι σημαντική!

Για να ψηφίσετε πατήστε στο σύνδεσμο: Argolis Taste Culture logo

Να θυμίσουμε πως η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αξιοποιεί δυναμικά την σημαντικότερη παγκόσμια Τάση στον Τουρισμό, αφορά όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες, από τον πρωτογενή και την καλλιέργεια, μέχρι τον δευτερογενή και τον τριτογενή τομέα, καταλήγοντας φυσικά στην εστίαση και σε όλο το τουριστικό φάσμα, και στους τέσσερις Δήμους της Αργολίδας.

Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα της προηγούμενης ψηφοφορίας είναι :

  • Εμπορικό Όνομα: ARGOLIS taste culture (Κουλτούρα γεύσης της Αργολίδας, Αργολική γευστική κουλτούρα),
  • Όραμα: “Να κάνουμε τις πόλεις και τα χωριά της Αργολίδας, δυνατό σημείο αναφοράς αυθεντικών εμπειριών γαστρονομίας, σε όλο τον κόσμο!” και
  • Υπόσχεση: Enjoy true Argolis cuisine, with all your senses (Απολαύστε την αυθεντική Αργολική κουζίνα, με όλες τις αισθήσεις)

H σχετική μελέτη, ολοκληρώνεται στα μέσα Αυγούστου, ενώ παράλληλες ενέργειες και δράσεις προβολής θα ξεκινήσουν άμεσα σε διάφορα σημεία της Αργολίδας, αξιοποιώντας την φετινή τουριστική σεζόν, και προετοιμάζοντας το έδαφος για τις επόμενες, οργανωμένες ενέργειες προβολής που ήδη προγραμματίζονται.

Ο Πρόεδρος

Φώτιος Δαμούλος

Ακολουθήστε την Ενημέρωση Πελοποννήσου στη σελίδα μας στο Facebook

Στην ομάδα και στις ειδήσεις της Google News

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Τελευταίες ειδήσεις

Περισσοτερα