Μία από τις απολαύσεις του ετήσιου ράλι Tour du Peloponnese είναι η δυνατότητα να βλέπεις από κοντά πανέμορφα αυτοκίνητα περασμένων χρόνων μέσα στην υπέροχη φύση της Πελοποννήσου. Το ράλι διεξάγεται κάθε χρόνο και διασχίζει για μια εβδομάδα ζιγκ-ζαγκ σχεδόν όλη τη Πελοπόννησο, μέσα από 1000 χιλιόμετρα παλαιούς δρόμους, αποφεύγοντας βέβαια όλους τους μοντέρνους αυτοκινητόδρομους.
Έτσι και φέτος. Το φετινό ράλι είχε κάτι για όλους από ένα Ford Model A toy 1929 έως μια σπανιότατη Mercedes του 1960 ακόμα και ένα Mini Cooper της δεκαετίας του ‘70. Υπήρχαν δεκάδες συμμετοχές από πολλές χώρες (Αμερική, Αυστρία, Γερμανία, Λουξεμβούργο κ.α.) και το αξιοσημείωτο ήταν ότι είχαμε πολλές και πολύ καλές συμμετοχές και από την Ελλάδα!


Ένας από τους Έλληνες συμμετέχοντες ήταν ο Γιάννης Αριστόπουλος με το πολύ σπάνιο Prince Skyline από τις αρχές του ‘60, ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από Ιάπωνες σχεδιαστές και κατασκευαστές σε εργοστάσια που δημιουργήθηκαν κατά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο για αρχικά για να βοηθήσουν την ιαπωνική πολεμική μηχανή. Όταν βλέπεις το Prince Skyline για πρώτη φορά σου μοιάζει με ένα μικρό αμερικανικό αυτοκίνητο από τη δεκαετία του ‘60. Αλλά έχει πολλές καινοτομίες όπως διπλοί προβολείς, πολυτελή καθίσματα, εξαιρετική ορατότητα και καλή κατανάλωση καυσίμου.
Άλλοι Έλληνες συμμετέχοντες ήταν ο Άρης Γεωργοσόπουλος και η Ελένη Παπανικολάου με ένα Hillman Imp, ο Νικόλαος Αρβανίτης και η Ιωάννα Χαραλαμπάκη με ένα υπέροχο Austin Healey, ο Χρήστος Παππάς και η Σοφία Λεοντιάδου με την όμορφη Porsche 356 Replica, ο Άρης Μερτίνος και ο Κρις Πρωτοψάλτη με τη Lancia Appia, ο Κυριάκος Μαριάνος Φαρμακώης με ένα Volvo 122 και ο Δημήτρης Παπανδρέου με την BMW E21.
Το παλαιότερο μοντέλο που συμμετείχε ήταν αυτό του Παναγιώτη Βεκίνη και της Ρίτας Χάμπερμαν, ένα πολύ κλασσικό κάμπριο του 1929, το Ford Model A Roadster που μάλιστα κατάφερε να τερματίσει! Σε δίχρωμο χρώμα όπως ακριβώς και το πρωτότυπο, το Model A (η «Gertie») ήταν στην κατηγορία Touring μαζί με άλλες σημαντικές συμμετοχές όπως διάφορα κλασσικά Morgan, Alfa και Porsche.


Ωστόσο υπήρχαν και μερικά δυσάρεστα αφού μερικά αυτοκίνητα δεν κατάφεραν να τερματίσουν και μερικά προβλήματα που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί. Για παράδειγμα, θα ήταν καλύτερα να χρησιμοποιούνται μαγνητικές πινακίδες για τους αριθμούς συμμετοχής και όχι αυτοκόλλητα (που σε μερικές περιπτώσεις έκαναν σοβαρή ζημιά στο χρώμα των αυτοκινήτων), η παρακολούθηση των αυτοκινήτων να γίνεται με συσκευές GPS (όπως στο Ράλι Ακρόπολις) και να προσφέρονται βραβεία συμμετοχής σε όλους.
Σε κάθε περίπτωση πάντως ήταν μια συνολικά υπέροχη εβδομάδα, και όλοι οι συμμετέχοντες και οι θαυμαστές στα χωριά από όπου περάσαμε απόλαυσαν κάτι που γίνεται όλο και πιο σπάνιο: θαυμάσια κλασικά αυτοκίνητα.
Ακολουθήστε την Ενημέρωση Πελοποννήσου στο Facebook και στο Google News
Ειδήσεις από: Ναύπλιο – Άργος – Ερμιονίδα – Τρίπολη –Κορινθία – Αθλητικά – Άρθρα – Αποκλειστικές Έρευνες και Συνεντεύξεις.