Σαν μια τονωτική ένεση ρευστότητας λειτούργησε το πρόσφατο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, αν μη τι άλλο για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων καφεστίασης που δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές και πόλεις της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Αν και εισερχόμεθα ολοταχώς στην καλοκαιρινή περίοδο, οι καθημερινές παραμένουν «άγριες» και σκληρές για πολλούς επαγγελματίες που διαπιστώνουν πως τα λειτουργικά έξοδα υπερβαίνουν τα πενιχρά τους έσοδα, στο τέλος της ημέρας.
Πάντως, διατηρούν την αισιοδοξία τους, ποντάροντας κυρίως σε μια καλύτερη εφετινή τουριστική περίοδο.
Διαβάστε τι δήλωσαν στην «Ενημέρωση της Περ. Πελοποννήσου», ο Γραμματέας του Επισιτιστικού Συλλόγου Λουτρακίου και ιδιοκτήτης γνωστής παραλιακής ταβέρνας κ. Γιώργος Οικονόμου, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Επαγγελματιών Καφεστίασης του Ναυπλίου κ. Δημήτρης Μπακρυσιώρης και ο ιδιοκτήτης γνωστού ουζερί στο Πόρτοχελι κ. Γιώργος Χιώτης.
Γιώργος Οικονόμου (Ουζερί ο Γιάννης)
«Το εφετινό τριήμερο η κίνηση στα περισσότερα εστιατόρια του Λουτρακίου, κυμάνθηκε στα αντίστοιχα περσινά επίπεδα. Οι καθημερινές είναι λίγο δύσκολες μέχρι τώρα, αλλά σταδιακά οι τουρίστες και οι επισκέπτες έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους.
Δεν έχουμε Ρώσους στην πλειοψηφία όπως παλαιότερες σεζόν, πλέον μας επιλέγουν ως προορισμό και από άλλες Εθνικότητες, όπως Γάλλοι και Γερμανοί.
Εκτιμώ πως αυτό το καλοκαίρι που ήδη έχει ξεκινήσει θα είναι εισπρακτικά καλύτερο από το προηγούμενο».
Δημήτρης Μπακρυσιώρης (Ταβέρνα ο Χριστόφορος)
«Η επισκεψιμότητα κατά τη διάρκεια του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος στα καταστήματα καφεστίασης στη πόλη του Ναυπλίου, άγγιξε τα περσινά νούμερα.
Το ζήτημα είναι με τις καθημερινές, που πραγματικά είναι ιδιαιτέρως «άγριες» για τους περισσότερους επαγγελματίες.
Επικρατεί κυριολεκτικά «νέκρα»… Τα πιο πολλά μαγαζιά δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα λειτουργικά τους έξοδα. Και ας μην ξεχνάμε πως η σεζόν, δηλαδή οι καλές μέρες, έχουν συρρικνωθεί σημαντικά.
Ωστόσο, θέλω να πιστεύω πως και εφέτος θα μας διασώσει το «brand name» του Ναυπλίου σε συνδυασμό με άλλα πλεονεκτήματα της περιοχής μας, όπως το γεγονός πως βρίσκεται κοντά στην μεγάλη αγορά της Αθήνας».
Γιώργος Χιώτης (Ουζάκι)
«Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος ίσως να παρουσίασε μια πιο αυξημένη κίνηση, εν συγκρίσει με το περσινό.
Κυρίως δουλέψαμε με Αθηναίους πελάτες, με ντόπιους αλλά και τουρίστες.
Οι καθημερινές είναι ακόμη «σκληρές» για όλους εμάς τους επαγγελματίες της Καφεστίασης, αλλά ευελπιστούμε πως το αυτό Καλοκαίρι θα είναι καλό.
Υπάρχουν κάποια σημάδια προς αυτή την κατεύθυνση. Το Πόρτο – Χέλι και γενικά η Ερμιονίδα, συγκαταλέγονται στους αγαπημένους τουριστικούς προορισμούς μιας σημαντικής ομάδας εύπορων Αθηναίων, που συμβάλουν στο να κρατηθεί «ζωντανή» η περιοχή.»
Ακολουθήστε την Ενημέρωση Πελοποννήσου στο Facebook και στο Google News
Ειδήσεις από: Ναύπλιο – Άργος – Ερμιονίδα – Τρίπολη –Κορινθία – Αθλητικά – Άρθρα – Αποκλειστικές Έρευνες και Συνεντεύξεις.