ΣυνεντεύξειςΑγγελική Λούμη: Η επισκεψιμότητα στην Ερμιονίδα ανεβαίνει ραγδαία

Αγγελική Λούμη: Η επισκεψιμότητα στην Ερμιονίδα ανεβαίνει ραγδαία

Συνέντευξη στον Κώστα Πρώιμο
Συνέντευξη στον Κώστα Πρώιμο

Είναι νέα και αεικίνητη, όχι μόνο πολιτικά αλλά και κοινωνικά. Οριακά παραμελεί το κύριο επάγγελμά της αφού έχει επικεντρωθεί στο παιχνίδι που παίζεται γύρω από ένα δύσκολο στοίχημα: Την περαιτέρω και ουσιαστική αναβάθμιση του Δήμου Ερμιονίδας. Αναμφισβήτητα οι συγκυρίες κυρίως οι αρνητικές ευνοούν τις όποιες επανεκκινήσεις με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι εκπονείται σοβαρό, μακροπρόθεσμο και οργανωμένο σχέδιο ανάκαμψης.
Το τελευταίο αν μη τι άλλο διαφαίνεται από τις τοποθετήσεις της Αντιδημάρχου Τουρισμού του Δήμου Ερμιονίδας Αγγελικής Λούμη, η οποία ευγενώς παραχώρησε στην “Ενημέρωση Πελοποννήσου” μια ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα και αποκαλυπτική συνέντευξη.

► Κυρία Λούμη, εκτιμάτε ότι η Ερμιονίδα βρίσκει το δρόμο της σιγά – σιγά όσον αφορά στα Τουριστικά δρώμενα;

Αγγελική Λούμη: κ. Πρώιμε, ο προορισμός Ερμιονίδα αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους και ασφαλέστερους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα λόγω της φυσικής ομορφιάς του τοπίου και του γεγονότος ότι βρίσκεται κοντά στην Αθήνα. Αυτά είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έπρεπε να εκμεταλλευτούμε.
Η Ερμιονίδα διαθέτει τον σπάνιο συνδυασμό ήλιου, θάλασσας και βουνού και η ανάδειξή της ως ιδανικού προορισμού για όλες τις εποχές του χρόνου και για κάθε γούστο, πλέον επιβάλλεται. Στόχος μας είναι, η Ερμιονίδα  να παίρνει κάθε χρόνο μεγαλύτερο μερίδιο της τουριστικής αγοράς.
Η Ερμιονίδα είναι ένας κατεξοχήν Τουριστικός Δήμος και έτσι πρέπει να την αντιμετωπίζουμε. Δυστυχώς στα θέματα προβολής είχαμε μείνει πίσω, ευτυχώς τα δύο τελευταία χρόνια έχει γίνει σημαντική πρόοδος.
Κατασκευάσαμε την επίσημη τουριστική σελίδα του Δήμου Ερμιονίδας, ένα απαραίτητο εργαλείο, κάτι που δεν υπήρχε πριν, προβάλλοντας την Ιστορία, τον Πολιτισμό και τις δραστηριότητες στις οποίες μπορεί να συμμετέχει ο επισκέπτης, η οποία θα εμφανίζεται τις επόμενες μέρες σε δύο ακόμα γλώσσες. https://visitermionida.gr/
Δημιουργήσαμε Τουριστικό οδηγό σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή σε δύο γλώσσες. Ένα χρήσιμο εγχειρίδιο, σε έκδοση pocket, με όλες τις πληροφορίες, με σωστή καθοδήγηση που χρειάζεται όποιος επισκεφθεί την Ερμιονίδα, ώστε να βρεθεί εύκολα στα σημεία ενδιαφέροντος. Ο Τουριστικός οδηγός βρέθηκε στα περίπτερα της χώρας ως ένθετο γνωστού εβδομαδιαίου περιοδικού.
Το καλοκαίρι του 2021 και για διάρκεια τριών μηνών, η Ερμιονίδα φιλοξενήθηκε στο επίσημο περιοδικό 2BOARD του αεροδρομίου ”Ελευθέριος Βενιζέλος”.
Το Νομικό Πρόσωπο Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης, Πολιτισμού και Παιδείας δημιούργησε δύο εξαιρετικά βίντεο, αναδεικνύοντας τόσο τις φυσικές ομορφιές της Ερμιονίδας όσο και τον πολιτιστικό, θρησκευτικό και αρχαιολογικό τουρισμό. Ένα από αυτά τα βίντεο προβάλλεται στην αρχική σελίδα της τουριστικής ιστοσελίδας του Δήμου, προκαλώντας κάθε επίδοξο επισκέπτη να επισκεφθεί τον τόπο μας.
Προχωρήσαμε σε σύμβαση με έμπειρη εταιρεία διαχείρισης της τουριστικής ιστοσελίδας του Δήμου και των social (Instagram, fb) προωθώντας και προβάλλοντας συντεταγμένα το brand ‘’visit ermionida’’.
Η Ερμιονίδα από τις 28 Νοεμβρίου φιλοξενείται στο περιοδικό ΔΙΑΚΟΠΕΣ, το οποίο πρώτο κυκλοφόρησε ως ένθετο με τη με την εφημερίδα’’ Βήμα της Κυριακής’’ και τώρα πωλείται αυτόνομο.
Και φυσικά συνεχίζουμε την προβολή.

► Τουριστική ανάπτυξη ωστόσο δεν είναι η έντονη και μόνιμη παρουσία σε εκθέσεις και εκδηλώσεις. Εκτιμάτε ότι θα έχουμε και απτά αποτελέσματα, με ουσιαστικά οφέλη για την περιοχή και τον Δήμο;

Αγγελική Λούμη: Φυσικά και δεν είναι μόνο αυτό. Η παρουσία μας στις Εκθέσεις και στις εκδηλώσεις βοηθά στην προβολή του προορισμού Ερμιονίδα και φυσικά κρίνεται απαραίτητη.
Και μην ξεχνάμε πως στις εκθέσεις πραγματοποιούμε σημαντικές επαφές, εποικοδομητικές συναντήσεις και ενδιαφέρουσες συζητήσεις με φορείς του Τουρισμού, tour operators, αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικούς bloggers, ιδιοκτήτες που διαχειρίζονται πλατφόρμες νέων ηλεκτρονικών τεχνολογιών, με start up επιχειρήσεις αλλά και με διεθνή μέσα τουριστικής προβολής σχεδιάζοντας μέσω της Περιφέρειας Πελοποννήσου μια στοχευμένη και συστηματική ψηφιακή καμπάνια της των προορισμών της, όπως αυτός της Ερμιονίδας, κυρίως με travelling περιεχόμενο και θεματικές μορφές Τουρισμού. Δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στον Θεματικό Τουρισμό γιατί η Ερμιονίδα διαθέτει τα εφόδια και μπορεί να υποστηρίξει αυτό το κομμάτι.
Συμπερασματικά, οι όροι που έχουν δημιουργηθεί στην Τουριστική αγορά, με βάση τα επιθυμητά χαρακτηριστικά της Τουριστικής αγοράς, έχουν αλλάξει.
Ο επαναπροσδιορισμός της αγοράς του Τουρισμού, στην μετά covid εποχή, κατά γενική ομολογία όλων των παρευρισκομένων στις Εκθέσεις που παρευρεθήκαμε, γίνεται με όρους οι οποίοι ευνοούν την Πελοπόννησο και κατ’ επέκταση την Ερμιονίδα.
Στο χέρι μας είναι, με σκληρή δουλειά, να βελτιώσουμε το τουριστικό μας προϊόν και σε επίπεδο marketing αλλά και σε επίπεδο παροχών και υποδομών.
Ως Αντιδήμαρχος Τουρισμού, εκπροσωπώντας τον Δήμο Ερμιονίδας αλλά και όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις του τόπου, προσπάθησα να επικοινωνήσω στις Εκθέσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, την ομορφιά και την αυθεντικότητα της Ερμιονίδας, τις βιωματικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει κάποιος ερχόμενος στην περιοχή μας, την εγγύτητα του τόπου από τα δύο Διεθνή Αεροδρόμια αλλά κυρίως την ασφάλεια του προορισμού, εστιάζοντας στην ανάδειξη του τόπου μας ως ιδανικού προορισμού για όλες τις εποχές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος (ΕΛΣΤΑΤ) είμαστε ο τρίτος Δήμος στην Περιφέρεια Πελοποννήσου σε διανυκτερεύσεις μετά τον Δήμο Ναυπλιέων και Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων. Αναζητήσαμε αυτά τα στοιχεία γιατί θεώρησα σωστό να ξεκινήσουμε από εκεί, να βρούμε την δυναμική μας για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε τουριστικές υποδομές μέσω της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Και σας λέω πως η δύναμη μας είναι μεγάλη και πρέπει να την εκμεταλλευτούμε.

► Ερμιονίδα δεν είναι μόνο τα γνωστά της παραθαλάσσια τμήματα, Πόρτοχελι, Ερμιόνη, Κοιλάδα. Οι κάτοικοι του βόρειου τμήματος του Δήμου αισθάνονται μονίμως παραμελημένοι. Υπάρχει σχετική μέριμνα; Μπορούν τα Δίδυμα, το Ηλιόκαστρο, αλλά και περιοχές που φιλοξενούν σημαντική πολιτιστική κληρονομιά όπως η Πελεή (Μονή Αυγού) να μπουν στον αναπτυξιακό χάρτη;

Αγγελική Λούμη: Δεν γνωρίζω από που έχει προκύψει αυτό που μου λέτε, όμως έχω να σας πω ότι οι περιοχές του προορισμού Ερμιονίδα προβάλλονται το ίδιο ανάλογα πάντα με την δυναμική τους και καταλαμβάνουν την ίδια θέση ως προς την προβολή τόσο στη Τουριστική μας Ιστοσελίδα όσο και στον Τουριστικό Οδηγό.
Το ίδιο ισχύει και ως προς τις τουριστικές υποδομές. Κάθε τόπος στην Ερμιονίδα έχει να δώσει πολλά.
Μάλιστα για του λόγου το αληθές όταν συνεργαστήκαμε με την Περιφέρεια Πελοποννήσου σε ένα πολύ δυναμικό project, και βγήκαμε σε ζωντανή σύνδεση, την επίσημη ημέρα εκκίνησης του τουρισμού στις 14 Μαΐου 2021, επιλέξαμε την Μονή Αυγού προβάλλοντας την ιστορία της, τον περιπατητικό τουρισμό και το mountain bike, εκπροσωπώντας για πρώτη φορά τον εναλλακτικό Τουρισμό του νομού Αργολίδας, στον οποίο δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα, με απώτερο σκοπό την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν στην Ερμιονίδα. Και φυσικά δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην πολιτιστική κληρονομιά, τα ήθη, τα έθιμα και τις παραδόσεις μας.
Και μην ξεχάσω το project που τρέχει μέσω του Επιμελητηρίου Αργολίδας για τον Τουρισμό Γαστρονομίας που ευνοεί τις συγκεκριμένες περιοχές.

► Ποια είναι τα κίνητρα σας; Είστε νέα και αναμφισβήτητα δραστήρια. Μέχρι που θέλετε να το “φτάσετε”;

Αγγελική Λούμη: Δεν κάνω μακροπρόθεσμα σχέδια. Μου αρέσει να προσφέρω και αυτό θα συνεχίσω να κάνω. Η πορεία θα δείξει μέχρι που μπορώ να φτάσω αλλά και οι συνθήκες εργασίας μου, γιατί όπως γνωρίζετε καλά ασκώ το επάγγελμά μου, ένα δύσκολο επάγγελμα και θέλω να είμαι συνεπής σαν επαγγελματίας. Ότι και να έρθει είναι καλοδεχούμενο και είμαι σε θέση να το βγάλω εις πέρας γιατί είμαι πεισματάρα και θέλω να φτάνω πάντα στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Σε κάθε περίπτωση ο κόσμος παραμένει ο μεγαλύτερος κριτής και αυτός που καθορίζει την πορεία του καθενός. Εργάζομαι σκληρά, ώστε να μην τον απογοητεύω και πάντα είμαι στην διάθεση του κάθε πολίτη να συζητήσουμε όλα τα θέματα, να τον ακούσω γιατί μέσα από τον διάλογο πάντα προκύπτουν λύσεις. Με βάση τις οικονομικές δυνατότητες του Δήμου αλλά και μέσω χορηγιών που αναζητάμε προσπαθούμε για το καλύτερο δυνατό.

► Ο Δήμαρχος Ερμιονίδας Γιάννης Γεωργόπουλος σας έχει ομολογουμένως “πιστώσει” με πρωτοφανή εμπιστοσύνη. Να υποθέσουμε πως θα συστρατευτείτε στο πλευρό του στις επόμενες εκλογές που συντομεύουν;

Αγγελική Λούμη: Πρόκειται για μια σχέση που λειτουργεί αμφίδρομα. Με εμπιστεύτηκε και τον ευχαριστώ για την τιμή και τον εμπιστεύθηκα και εγώ για το καλό του τόπου. Είναι ένας άνθρωπος πολύ διαλλακτικός, συζητήσιμος και με καλές προθέσεις. Υπάρχει “χημεία” μεταξύ μας, γι’ αυτό και προχωράμε έτσι, με γοργούς ρυθμούς ανάπτυξης. Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ, πως για εμένα παίζει πρωταρχικό ρόλο ο άνθρωπος, ο χαρακτήρας του και μετά όλα τα άλλα. Έχουμε χρόνο να συζητήσουμε για τις επόμενες εκλογές. Εγώ είμαι εδώ, εργάτης, για τον τόπο που ζω και εργάζομαι, για τον τόπο που μεγάλωσαν τα παιδιά μου για να βοηθήσω όποιον κινείται στα δικά μου μονοπάτια και “πιστεύω”. Και μέχρι στιγμής ο Δήμαρχος δεν με έχει απογοητεύσει. Να μας έχει ο Θεός καλά και θα τα πούμε όλα στην ώρα τους.
Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία με αυτή τη συνέντευξη να προβάλλω για ακόμη μια φορά τον όμορφο προορισμό Ερμιονίδα, κάτι που το κάνω πάντα με μεγάλη χαρά και θέρμη. Είναι πολλά αυτά που ήθελα να πω για το έργο στον Τουρισμό, σας μίλησα για ένα κομμάτι γιατί προφανώς δεν χωρούν όλα εδώ. Τα υπόλοιπα τα αφήνω να ακουστούν στον απολογισμό που θα γίνει στις 30 Απριλίου 2022, στην αίθουσα του Γενικού Λυκείου Κρανιδίου.

Ακολουθήστε την Ενημέρωση Πελοποννήσου στη σελίδα μας στο Facebook

Στην ομάδα και στις ειδήσεις της Google News

2 ΣΧΟΛΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Τελευταίες ειδήσεις

Περισσοτερα