Μετρό Θεσσαλονίκης με… Ναυπλιώτικη σφραγίδα και υπογραφή!

Πρόκειται για έναν από τους σπανίζοντες – άξιους επιτελικούς της Κυβέρνησης Μητσοτάκη. Ναυπλιώτης ψυχή τε και σώματι.

Είναι ήδη δημοσιογραφικά καταγεγραμμένο, ότι έχει συμβάλει τα μέγιστα στην περαιτέρω αναβάθμιση των περισσοτέρων εμβληματικών μνημείων του ελληνικού πολιτισμού, αλλά και των θρυλικών λίκνων του Χριστιανισμού.

Ο ανωτέρω πρόλογος θα μπορούσε εν αρχής να αποτυπώνει ή να εκληφθεί ως μια υπερβολή. Υπερβολή όμως, μόνο στα μάτια όσων δεν γνωρίζουν. Γιατί, ο Γιώργος Διδασκάλου ως γνήσιος τεχνοκράτης από το νευραλγικό πόστο του ισχυρότερου Γενικού Γραμματέα της Κυβέρνησης, στο ΥΠΠΟ, έχει καταφέρει να “ξελασπώσει” ουκ ολίγες φορές Έργα υψίστης σημασίας. Δεν είναι τυχαία η μακροβιότητα του μήτε η συνεχής του αναβάθμιση στο Υπουργείο Πολιτισμού. Εν προκειμένω, ο Διδασκάλου είναι ο άνθρωπος που χάρις στις καίριες αποφάσεις του αλλά και στην άψογη συνεργασία του με τους αρμοδίους επιστημονικούς φορείς κατόρθωσε επιτέλους να ανοίξει το δρόμο για την λειτουργία ενός έργου υψίστης κοινής ωφελείας που βάλτωνε επί σειρά είκοσι ετών. Και για του λόγους το αληθές, αναφερόμαστε στην πρόσφατη και πανηγυρική λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Χαρακτηριστικά είναι τα όσα παραθέτει στο προσωπικό του προφίλ ο κ. Γιώργος Διδασκάλου, ως ακολούθως:

Mε την παράδοση στους πολίτες της Θεσσαλονίκης του αρχαιολογικού χώρου στον σταθμό Βενιζέλου, δικαιώνονται όλοι όσοι εργάστηκαν για την υλοποίηση, εντός ασφυκτικών χρονοδιαγραμμάτων, ενός τόσο σύνθετου αρχαιολογικού και τεχνικού έργου.

Όπως δήλωσε η υπουργός πολιτισμού, κ. Λίνα Μενδώνη, «για να φτάσουμε εδώ, χρειάστηκε μάχη σε πολλά μέτωπα». Μια μάχη που είχε ως αφετηρία τη μαραθώνια ολονύχτια συνεδρίαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου στις 18 Δεκεμβρίου 2019. Συμμετείχαμε στη συνολική προσπάθεια με συνεχή εποπτεία των εργασιών, μέσω τηλεδιασκέψεων, γόνιμης ανταλλαγής απόψεων, κοινών αυτοψιών και συνεχούς συνεργασίας με τους φορείς υλοποίησης του τεχνικού έργου.

Ολοκληρώθηκε πλέον μια δύσκολη διαδρομή πέντε ετών που είχε ως ορατό από όλους αποτέλεσμα (ακόμη και από τους πλέον κακόπιστους που προσπάθησαν με προσχηματικές προσφυγές να παρεμποδίσουν την ολοκλήρωσή του) την ασφαλή υλοποίηση ενός σημαντικού δημοσίου έργου υποδομής και την απόδοση στο κοινό ενός μοναδικού αρχαιολογικού χώρου που αποτελεί διαχρονική μαρτυρία της πολεοδομικής οργάνωσης της πόλης, ενός παλίμψηστου δεκαεπτά αιώνων.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά για την εμπιστοσύνη της την Υπουργό κα Λίνα Μενδώνη, χωρίς τη συμβολή της οποίας, η υλοποίηση αυτού του τόσο σύνθετου έργου δεν θα είχε επιτευχθεί.

Θερμές ευχαριστίες οφείλονται στα μέλη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου που, με βαθύ αίσθημα ευθύνης και προσήλωσης στις αρχές της επιστήμης, συνέβαλαν καθοριστικά, με πολλαπλές γνωμοδοτήσεις, στο αποτέλεσμα που όλοι σήμερα θαυμάσαμε.

Ευχαριστώ, επίσης, όλα τα στελέχη του Υπουργείου που με αφοσίωση, επαγγελματισμό, ακεραιότητα και επιστημονική επάρκεια έφεραν εις πέρας αυτό το δύσκολο και σύνθετο εγχείρημα, τους/τις Προϊσταμένους/ες των Κεντρικών Διευθύνσεων του Υπουργείου, της Δ/νσης Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, της Δ/νσης Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Αρχαιοτήτων, της Δ/νσης Αναστήλωσης Αρχαίων Μνημείων, της Δ/νσης Αναστήλωσης Βυζαντινών και Βυζαντινών Μνημείων, την Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης, τους ανασκαφείς αρχαιολόγους και τους συντηρητές της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης.

Θα ήθελα, τέλος, να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς την Ελληνικό Μετρό, ιδιαιτέρως στον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Νικόλα Κουρέτα, και το Υπουργείο Υποδομών για την άριστη συνεργασία μας.

Ακολουθήστε την Ενημέρωση Πελοποννήσου στο Facebook και στο Google News

Ειδήσεις από: Ναύπλιο Άργος Ερμιονίδα Τρίπολη –Κορινθία Αθλητικά Άρθρα – Αποκλειστικές Έρευνες και Συνεντεύξεις.

Γερανιός-2
ROZOS
porto-panorama
carrera
bias savvas
NTAI-DANAH
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Shadow

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Τελευταίες ειδήσεις

Τα πιο δημοφιλη