“Ο κ. Ορφανός νομίζει ότι διοικεί άλλον Δήμο ή έχει επιλέξει να ζει σε ένα αποστειρωμένο περιβάλλον”

Σκληρή κριτική στη Δημοτική Αρχή Ορφανού για την ψηφιακή πλατφόρμα και τα προβλήματα της καθημερινότητας ασκεί η παράταξη του Δημήτρη Κωστούρου “Ναύπλιο.Επόμενη Ημέρα.” Διαβάστε την ανακοίνωση:

Δημοτική Αρχή Ορφανού: Αμετανόητα προκλητική για τα προβλήματα της καθημερινότητας…

Απορίες και εύλογα ερωτηματικά, προκαλεί η τοποθέτηση του Δημάρχου Ναυπλιέων κ. Ορφανού στο πλαίσιο παρουσίασης της ψηφιακής πλατφόρμας για τη διαχείριση και κατά τα λεγόμενα του, την «επίλυση» των αιτημάτων των δημοτών.

Η εικόνα που επιχειρήθηκε να παρουσιαστεί δεν απέχει μόνο από την πραγματικότητα αλλά ουσιαστικά την προσβάλλει.

Ή ο κ. Ορφανός νομίζει ότι διοικεί άλλον Δήμο και όχι το Δήμο Ναυπλιέων ή έχει επιλέξει συνειδητά να ζει σε έναν κλειστό, αποστειρωμένο περιβάλλον, μακριά από την τοπική κοινωνία, τις γειτονιές, τα χωριά και τα πραγματικά προβλήματα της πόλης. Σε κάθε περίπτωση, αυτά που ακούσαμε δεν αποτυπώνουν την σκληρή καθημερινότητα που βιώνουν οι συμπολίτες μας.

Ο κ. Δήμαρχος μίλησε με αυτοθαυμασμό για «ανοιχτή επικοινωνία, διαφάνεια, άμεση ανταπόκριση, συνεργασία, ψηφιοποίηση, εμπιστοσύνη, λογοδοσία». Βαρύγδουπες δηλώσεις με μηδενικό όμως αποτέλεσμα. Ο απολογισμός του είναι μόνο ΛΟΓΙΑ, από ΠΡΑΞΕΙΣ το απόλυτο τίποτα.

Μίλησε για 7.088 αιτήματα και για ένα εντυπωσιακό κατά τα λεγόμενά του 97% επίλυσης τους μέσα σε δύο χρόνια!!!

Δυστυχώς στην απόγνωση του παρουσίασε για ακόμη μία φορά μια ωραιοποιημένη εικόνα διοίκησης, βασισμένη όχι σε όσα ζουν καθημερινά οι συμπολίτες μας, αλλά σε νούμερα χωρίς περιεχόμενο μέσα από μια ψηφιακή πλατφόρμα που τη χρησιμοποιεί ως επικοινωνιακό σωσίβιο.

Αν όλα αυτά ίσχυαν, τότε το Ναύπλιο σήμερα θα έπρεπε να ήταν μια πόλη λειτουργική, φροντισμένη, με υπηρεσίες που ανταποκρίνονται και με πολίτες που αισθάνονται ότι ο Δήμος είναι δίπλα τους. Όμως τίποτα από όσα λέει δεν αντικατοπτρίζουν την αλήθεια.

Αλήθεια, πού ακριβώς επιλύονται όλα αυτά τα αιτήματα; Σε ποιο χωριό; Σε ποια γειτονιά; Σε ποιον δρόμο; Σε ποια πλατεία;

Η διοίκηση Ορφανού φαίνεται να θεωρεί «επίλυση» το κλείσιμο ενός αιτήματος σε μια οθόνη, όχι τη μόνιμη και ουσιαστική λύση στο πεδίο μέσα στην κοινωνία.

Αν ο Δήμαρχος πιστεύει πραγματικά όσα λέει, τότε ας δώσει τώρα στη δημοσιότητα όλα τα αιτήματα, ένα προς ένα. Ας μας πει τι αφορούσαν, πότε κατατέθηκαν, πώς «επιλύθηκαν» και με ποιο αποτέλεσμα. Ας δούμε όλοι αν αυτή η περιβόητη επιτυχία υπάρχει μόνο σε στατιστικά ή και στην πραγματική ζωή. Γιατί διαφορετικά, μιλάμε για συνειδητή παραπλάνηση.

Η αλήθεια όμως είναι πιο απλή και πιο σκληρή αφού η Δημοτική Αρχή δεν βγαίνει στην κοινωνία. Δεν περπατά την πόλη. Δεν ακούει τους ανθρώπους. Είναι κλεισμένη στο Δημαρχιακό Μέγαρο, διαχειρίζεται αιτήματα σαν αριθμούς και βαφτίζει την αδυναμία της «ψηφιακό μετασχηματισμό». Η πλατφόρμα έχει γίνει άλλοθι για να κρυφτεί η έλλειψη σχεδίου, προσωπικού, προτεραιοτήτων και το σημαντικότερο ενσυναίσθησης.

Η αύξηση των αιτημάτων δεν δείχνει ενεργούς πολίτες, όπως ισχυρίζεται ο Δήμαρχος. Δείχνει μια πόλη που δεν συντηρείται, προβλήματα που δεν προλαμβάνονται και δημότες που αναγκάζονται να κυνηγούν τα αυτονόητα.

Τελικά, αυτό που «επιλύεται» δεν είναι τα προβλήματα της πόλης. Αυτό που επιχειρείται να επιλυθεί είναι η πολιτική ανεπάρκεια της σημερινής Δημοτικής Αρχής Ορφανού μέσω αμφίβολων αριθμών και επικοινωνιακών τεχνασμάτων. Όμως η πραγματικότητα δεν διορθώνεται με apps. Και η καθημερινότητα των συμπολιτών μας δεν βελτιώνεται με τέτοια παραπλανητικά δελτία τύπου.

Οι συμπολίτες μας βλέπουν, κρίνουν και βιώνουν. Και όσο η διοίκηση Ορφανού επιμένει να τους κοροϊδεύει, τόσο η απόσταση ανάμεσα στα λόγια και την αλήθεια γίνεται χαώδης.

Υ.Γ. 1 Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στη λεγόμενη «Task Force» που επικαλέστηκε ο Δήμαρχος. Μια ομάδα –όπως μας είπε– που βρίσκεται καθημερινά στους δρόμους, προλαβαίνει τα προβλήματα και παρεμβαίνει πριν καν χρειαστεί να υποβληθούν αιτήματα. Μόνο που κανείς δεν γνωρίζει ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι, από ποιους αποτελείται αυτή η ομάδα και κυρίως πού ακριβώς μπορούν να τους βρουν οι συμπολίτες μας. Πρόκειται μέχρι στιγμής για μια αόρατη ομάδα. Και εύλογα γεννάται το ερώτημα γιατί αυτή η «Task Force» εμφανίζεται επικοινωνιακά μετά από δύο ολόκληρα χρόνια διοίκησης; Αν υπήρχε σχέδιο, αν υπήρχε προληπτική λειτουργία, αν υπήρχε ουσιαστική παρουσία στον δρόμο, δεν θα χρειαζόταν ούτε πλατφόρμες σωτηρίας ούτε ομάδες-φαντάσματα.

Υ.Γ. 2 Ο κ. Ορφανός μίλησε με έμφαση για τον υπερδιπλασιασμό των αιτημάτων στη διετία 2024–2025 σε σχέση με το 2022–2023. Αλήθεια, αυτό το παρουσιάζει ως επιτυχία; Γιατί αν το σκεφτεί κανείς ψύχραιμα, δεν αποδεικνύει τίποτα περισσότερο από το αυτονόητο ότι τα προβλήματα, και οι ανάγκες της καθημερινότητας έχουν αυξηθεί. Το αφήγημα ότι οι πολίτες «εξοικειώθηκαν ξαφνικά» με τον ψηφιακό μετασχηματισμό δεν πείθει κανέναν. Αυτό που συνέβη είναι ότι οι συμπολίτες μας αναγκάζονται να καταθέτουν περισσότερα αιτήματα γιατί ο Δήμος απουσιάζει, αδυνατεί και δεν προλαμβάνει. Και ας λέμε επιτέλους τα πράγματα με το όνομά τους τη διετία 2022–2023, επί θητείας Δημήτρη Κωστούρου, πολλά ζητήματα και ανάγκες των συμπολιτών μας επιλύονταν αμεσότερα και καλύτερα αλλά και τα αιτήματα λόγω των περιορισμών και των συνθηκών της πανδημίας βρίσκονταν αντικειμενικά σε χαμηλότερα επίπεδα. Η σύγκριση αυτή δεν είναι απλώς παραπλανητική είναι επικοινωνιακά ανακριβής και πρέπει να κοπεί εδώ και τώρα.

Ακολουθήστε την Ενημέρωση Πελοποννήσου στο Facebook

Αποκλειστικές Έρευνες Συνεντεύξεις και Άρθρα
Ειδήσεις από: Ναύπλιο Άργος Ερμιονίδα Τρίπολη – Κορινθία Αθλητικά

Γερανιός-2
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Shadow

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Τελευταίες ειδήσεις

Τα πιο δημοφιλη