ΕρευνεςΕΡΕΥΝΑ: Ανασφάλιστα τα περισσότερα αγροτικά οχήματα και δίκυκλα της Περιφέρειας…

ΕΡΕΥΝΑ: Ανασφάλιστα τα περισσότερα αγροτικά οχήματα και δίκυκλα της Περιφέρειας…

Έρευνα: Κώστας Πρώιμος

Επισκεφτήκαμε τρείς γνωστούς ασφαλιστές, που δραστηριοποιούνται στον ομώνυμο κλάδο, στην ευρύτερη περιφέρεια της Πελοποννήσου… Τους ζητήσαμε να μας περιγράψουν την διαμορφούμενη κατάσταση στον τομέα της ασφάλισης αυτοκινήτων…

Διαβάστε στην έρευνα της «Ενημέρωσης Πελοποννήσου», για τα ποσοστά της μείωσης που έχουν υποστεί, τα σχετικά συμβόλαια, όπως επισημαίνει, ο εκ Τριπόλεως ασφαλιστικός σύμβουλος, κ. Κώστας Νακόπουλος. Για τα  σοβαρά νομικά κενά, που παρατηρούνται στις ιδιαιτέρως φθηνές καλύψεις των ζημιών, όπως δηλώνει ο έτερος Τριπολιτσιώτης   ασφαλιστής, κ. Βαλέριος Τσιαμούλος αλλά και για την τάση των περισσοτέρων  ιδιοκτητών πολυτελών οχημάτων, να καταφεύγουν στα πλέον  οικονομικά πακέτα,  όπως μας αποκάλυψε, ο  Ναυπλιώτης ασφαλιστικός πράκτορας, κ. Θάνος Παναγόπουλος…

Κώστας Νακόπουλος: «…Όμως όσοι υφίστανται ζημιές όπως θραύση κρυστάλλων, μια κλοπή, ή μένουν στο «πουθενά» χωρίς οδική βοήθεια, στην συνέχεια το μετανιώνουν

Κώστας Νακόπουλος: (Τρίπολη)

«Μέχρι και πριν από μερικά χρόνια, οι φθηνές εταιρείες, θεωρούνταν και οι μη φερέγγυες, κατά κάποιο τρόπο. Σήμερα με την είσοδο των πολυεθνικών, έχουν αλλάξει τα πράγματα, διότι έχουν διαμορφώσει χαμηλές τιμές, στα ασφάλιστρα. Κάλυψη υπάρχει… Σε σύγκριση με άλλες παροχές, υπηρεσιών ή προϊόντων και αγαθών, τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, έχουν υποστεί μείωση μεγαλύτερη του 50%, σε σχέση με το 2011… Η ουσία όμως είναι, πως δεν εντοπίζεται, τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις, αναντιστοιχία στις καλύψεις… Ίσως οι παροχές για τους πελάτες παρά την μείωση, αναλογικά να είναι περισσότερεςΟ σκληρός ανταγωνισμός, ευνοεί τις μεγάλες πολυεθνικές οι οποίες συγκεντρώνουν σημαντικές μερίδες χαρτοφυλακίων, εκτοπίζοντας σιγά-σιγά, τις ελληνικές… Καλό είναι για εμάς τους ασφαλιστές, να παραμείνουν και οι ελληνικές εταιρείες στο προσκήνιο του κλάδου….  Παρά το σκληρό νομοθετικό πλαίσιο, με την επιβολή κυρώσεων και προστίμων στους ιδιοκτήτες ανασφάλιστων, θα μπορούσα να σας πως ότι δεν σπεύδουν να τα ασφαλίσουν… Είναι τόσο μεγάλη η οικονομική δυσπραγία στους πολίτες, που ακόμη και σήμερα, επιλέγουν να το ρισκάρουν… Όσον αφορά την προτίμηση, στα απλά και οικονομικά ασφαλιστήρια συμβόλαια, έχει να κάνει με το γεγονός, ότι στην επαρχία τα πράγματα, είναι πιο ήσυχα… Δεν εγκυμονούν τόσο όσο στις μεγάλες πόλεις, οι κίνδυνοι τρομοκρατικών ενεργειών ή άλλων πράξεων, κλοπές κτλπ, οπότε οι ασφαλισμένοι επιλέγουν αβίαστα, τα πλέον φθηνά συμβόλαια… Όμως όσοι υφίστανται ζημιές, όπως θραύση κρυστάλλων μια κλοπή, ή μένουν στο «πουθενά» χωρίς οδική βοήθεια, στην συνέχεια το μετανιώνουν και προσθέτουν και αυτές τις παροχές…  Δυστυχώς, κάποια στιγμή, το πάθημα γίνεται μάθημα…»

Βαλέριος Τσιαμούλος: «Σήμερα ασφαλίζονται οχήματα, με εξήντα και εβδομήντα ευρώ το εξάμηνο… Δεν βγαίνουν «ασφαλιστικά» αυτά τα νούμερα, αν τα «βάλετε κάτω»…

Βαλέριος Τσιαμούλος (Τρίπολη):

«Με την εφαρμογή του νέου νόμου, που λέει πολύ απλά: «τυπώνω -πληρώνω», δεν έχουν μείνει περιθώρια στους πελάτες, ούτε σε εμάς… Αναγκάζεσαι να πληρώσεις την ασφάλεια του αυτοκινήτου, γιατί αν δεν το κάνεις, είσαι εκτεθειμένος… Ο κόσμος έχει αρχίσει να συμμορφώνεται, με τις νέες διατάξεις και προσπαθεί να καταβάλει εγκαίρως, τα χρήματα για την ασφάλεια του αυτοκινήτου του… Κατ΄ εκτίμηση υπάρχει ένα ποσοστό ιδιοκτητών αυτοκινήτων, γύρω στο 10-15% που σπεύδουν και ασφαλίζουν τα οχήματά τους, φοβούμενοι τα νέα μέτρα… Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, προτρέπουν τους ασφαλιστές τους, στην εξεύρεση της πιο οικονομικής λύσης… Όμως στον κλάδο μας το πιο φθηνό σε πολλές περιπτώσεις, δεν είναι και το πιο καλό… Σήμερα ασφαλίζονται οχήματα με εξήντα και εβδομήντα ευρώ, το εξάμηνο… Δεν βγαίνουν  «ασφαλιστικά» αυτά τα νούμερα, αν τα «βάλετε κάτω»…. Υπάρχουν εταιρείες ξένες κυρίως Βουλγάρικες, που έχουν απίστευτα χαμηλά ασφαλιστήρια συμβόλαια, κάνοντας ζημιά σε όλους… π.χ… Ορισμένες δεν μπαίνουν σε φιλικό διακανονισμό, με  ολέθρια αποτελέσματα, για τους πελάτες… Σε αρκετά  ατυχήματα και ζημιές, ελλοχεύει ο κίνδυνος, της μη πλήρους νομικής κάλυψης, από τα πολύ φθηνά ασφαλιστήρια, με σοβαρές συνέπειες για τους εμπλεκόμενους»…

Θάνος Παναγόπουλος: «Σκεφτείτε πως ακόμη και οι ιδιοκτήτες πολυτελέστατων αυτοκινήτων, καταφεύγουν στις πιο οικονομικές ασφαλιστικές λύσεις»…

Θάνος Παναγόπουλος (Ναύπλιο):

«Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με τα νέα μέτρα, και παρά την κρίση, προσπαθούν να έρθουν εγκαίρως και να ασφαλιστούν…. Όμως το φαινόμενο που υπήρχε ανέκαθεν στην Περιφέρεια αλλά και σε όλη την Ελλάδα, δηλαδή να μένει ένας μεγάλος αριθμός οχημάτων ανασφάλιστα, δεν έχει εκλείψει… τώρα έχει βγει ο νόμος της Τράπεζας της Ελλάδος, σύμφωνα με τον οποίο και μια μέρα, να μην έχεις πληρώσει το συμβόλαιο, θεωρείσαι ανασφάλιστος, καταλαβαίνετε πως τα πράγματα, έχουν δυσκολέψει πάρα πολύ… Δεν υπάρχει ουσιώδες προστατευτικό νομικό πλαίσιο ούτε για εμάς, ούτε για τους ασφαλιζόμενους…. Τα πράγματα πήγαν να αλλάξουν με βιασύνη… Δεν μπορείς να θεωρείς ανασφάλιστους-παραβάτες, έστω και για μισή ημέρα, όλους αυτούς που με τις σημερινές οικονομικές συνθήκες, δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν ούτε στα προς το ζην, των οικογενειών τους… Ωστόσο επειδή οι πολίτες δεν γίνεται να παύσουν τις μετακινήσεις τους, για ευνόητους λόγους, είναι αναγκασμένοι να ρισκάρουν, μέσα στην καθημερινότητά τους… Η συμμόρφωση έχει να κάνει με ένα 20% και αυτή, είναι η δική μου εκτίμηση…. Στα δε μηχανάκια και αγροτικά αυτοκίνητα, το μεγαλύτερο ποσοστό, κυκλοφορούν ανασφάλιστα…. Υπάρχει βέβαια το σκεπτικό ότι, πενηντάρι μηχανάκι είναι, πόσο να το κυκλοφορήσω… εντάξει, αγροτικό είναι, στο χωράφι θα πάω, δεν θα βγω στο δρόμο…. Έρχονται και μας παρακαλάνε πελάτες, με επιβατικά για να τους καλύψουμε, έστω για λίγες ημέρες, αλλά με το νέο καθεστώς, τα χέρια μας «είναι δεμένα»… Σκεφτείτε πως ακόμη και οι ιδιοκτήτες πολυτελέστατων αυτοκινήτων, καταφεύγουν στις πιο οικονομικές ασφαλιστικές λύσεις… Αυτό το έχουν καταλάβει, όλες οι εταιρείες του κλάδου και γι αυτό, δεν υπάρχει διαχωρισμός ενός καινούριου και  πολυτελούς αυτοκινήτου, με ένα παλιό… Θα διαπιστώσετε ίσα ποσά, σε ασφάλιστρα… Ένα αυτοκίνητο έντεκα φορολογήσιμων ίππων διετίας κοστίζει ασφαλιστικά, όσο και ένα αντίστοιχο εικοσαετίας… Πλέον έχουν μπει για τα καλά, στον χώρο του αυτοκινήτου πολλές γνωστές και μεγάλες εταιρείες, που ουδέποτε στο παρελθόν, είχαν δείξει επιχειρηματικό ενδιαφέρον…… Αυτό που τις ενδιαφέρει, είναι ο πελάτης και οι τζίροι»…

Ακολουθήστε την Ενημέρωση Πελοποννήσου στη σελίδα μας στο Facebook

Στην ομάδα και στις ειδήσεις της Google News

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Τελευταίες ειδήσεις

Περισσοτερα