Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου, 2022
ΆρθραΑπούσα η Περιφέρεια Πελοποννήσου από τον Χειμερινό Τουρισμό...

Απούσα η Περιφέρεια Πελοποννήσου από τον Χειμερινό Τουρισμό…

Μηνάς Π.
Γράφει ο Μηνάς Π.

Πρώτη φορά νιώθω τόσο μεγάλο δέος και συγκίνηση για ένα διαφημιστικό σποτ που… δεν υπάρχει, όπως της Περιφέρειας Πελοποννήσου για τις χειμωνιάτικες αποδράσεις που μπορείς να σχεδιάσεις και να πραγματοποιήσεις στα βουνά της Πελοποννήσου. Πραγματικά με άφησαν άναυδο.

Το διαφημιστικό σποτ που (δεν) “τρέχει” ήδη από τον Σεπτέμβριο για τον Χειμερινό Τουρισμό ξεκινάει γνωρίζοντας στους επισκέπτες τα χιονοδρομικά κέντρα της Πελοποννήσου (Ζήρειας – Χελμού και Οστρακίνας) με κάτι εκπληκτικά πλάνα που έχουν ληφθεί με την βοήθεια drone από τις εγκαταστάσεις, την θέα και φυσικά τους γεμάτο χαρά τουρίστες που επιδίδονται στο σκι στις χιονισμένες πίστες. Έπειτα η εικόνα εναλλάσσεται από τα πέριξ ξενοδοχεία και πανδοχεία που μπορούν να πάνε οι επισκέπτες για να κοιμηθούν και να φάνε γνωρίζοντας τις τοπικές συνταγές και αγοράζοντας τα τοπικά προϊόντα μας. Οι εικόνες όμως που καθηλώνουν τους ενδιαφερόμενους επισκέπτες δεν είναι άλλα από τα μαγευτικά χωριουδάκια της Πελοποννήσου που προσφέρονται για περπάτημα και εξερεύνηση…

Για να πω την αλήθεια αν εσείς είδατε κάποιο διαφημιστικό σποτ της Περιφέρειας Πελοποννήσου όπως το παραπάνω – εκτός από του Υπουργείου Τουρισμού – για την ενίσχυση του Χειμερινού Τουρισμού θα ήθελα να μου το στείλετε και σε εμένα να το “θαυμάσω” αρκεί να μην είναι το ίδιο τραγικό όπως του καλοκαιριού…

Την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου παρουσιάστηκε στη συνεδρίαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Τουρισμού το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2022 παρουσία του περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα. Στην εισήγησή της, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Άννα Καλογεροπούλου τόνισε ότι απώτερος στόχος του φετινού προγράμματος είναι η ενίσχυση του Brand Awareness του προορισμού “Πελοπόννησος” και η εδραίωσή του ως αυθεντικού και βιώσιμου top of mind τουριστικού προορισμού, η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου μέσω της προβολής και προώθησης θεματικών μορφών τουρισμού, και η αύξηση της ικανοποίησης του επισκέπτη μέσω της ανάδειξης αυθεντικών, εξατομικευμένων εμπειριών.

Η ΕΡΤ τον Νοέμβριο του 2021 όπως μπορείτε να διαβάσετε εδώ αναφέρει: Φαίνεται ότι (η Περιφέρεια Πελοποννήσου) θα προχωρήσει -μέσω διαγωνισμού- η επικαιροποίηση της τουριστικής επιχειρηματικής ταυτότητας της Πελοποννήσου, θα προωθηθεί το νέο θεματικό περιεχόμενο, θα υπάρξει νέα, χειμερινή -Χριστουγεννιάτικη- καμπάνια -εκτός, βέβαια, από το διαφημιστικό σποτ που θα ετοιμαστεί.

Αν είμαστε τυχεροί ίσως προλάβουμε τον επόμενο χειμώνα…

Ακολουθήστε την ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ στο GOOGLE NEWS

Στη σελίδα του Facebook – Στην ομάδα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Τελευταίες ειδήσεις

Περισσοτερα