Στην Λυρκείας του Δήμου Άργους Μυκηνών πραγματοποιήθηκε Λαϊκό Γλέντι με πολύ κόσμο, πολύ τραγούδι, πολύ χορό. Η Γιώτα Κόκκορη και ο Τάκης Μπαλάσης, ο Σωτήρης Κόκκορης και ο Παναγιώτης Πετεινός ξεσήκωσαν τον κόσμο που είχε γεμίσει το προαύλιο του Δημοτικού σχολείου με τα τραγούδια τους. Την διοργάνωση της εκδήλωσης είχε ο Α.Ο. Λυγκεύς Λυρκείας.
Συνδιοργανωτές ήταν η ΚΕΔΑΜ και η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Στο Λαϊκό Γλέντι της 4ης Αυγούστου παρόντες ήταν – μεταξύ άλλων – ο Δήμαρχος Άργους Μυκηνών Δημήτρης Καμπόσος, ο Πρόεδρος της ΚΕΔΑΜ Παναγιώτης Σκούφης, κα.
- Λουτράκι: Φωτιά τώρα σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε κατοικίες
- Κίνδυνος απώλειας επιδοτήσεων: Την παράταση του «Εξοικονομώ» ζητά το ΤΕΕ Πελοποννήσου
- Νοσοκομείο Ναυπλίου: Ερώτηση στη Βουλή για το θάνατο 55χρονης νοσηλεύτριας
- ΦΟΥΓΑΡΟ: Το καλοκαιρινό πρόγραμμα με σινεμά και παιδικές παραστάσεις
- Ανδρέας Πουλάς: Με μόλις 12 μάχιμους αξιωματικούς έμεινε η Πυροσβεστική στην Αργολίδα
- Ο Παναγιώτης Πιτσάκης ζητά την παραίτηση του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κορινθίας












