Ακόμα γλεντάνε στη Λυρκεία…

Στην Λυρκείας του Δήμου Άργους Μυκηνών πραγματοποιήθηκε Λαϊκό Γλέντι με πολύ κόσμο, πολύ τραγούδι, πολύ χορό. Η Γιώτα Κόκκορη και ο Τάκης Μπαλάσης, ο Σωτήρης Κόκκορης και ο Παναγιώτης Πετεινός ξεσήκωσαν τον κόσμο που είχε γεμίσει το προαύλιο του Δημοτικού σχολείου με τα τραγούδια τους. Την διοργάνωση της εκδήλωσης είχε ο Α.Ο. Λυγκεύς Λυρκείας.

Συνδιοργανωτές ήταν η ΚΕΔΑΜ και η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Στο  Λαϊκό Γλέντι της 4ης Αυγούστου παρόντες ήταν – μεταξύ άλλων – ο Δήμαρχος Άργους Μυκηνών Δημήτρης Καμπόσος, ο Πρόεδρος της ΚΕΔΑΜ Παναγιώτης Σκούφης, κα.

Τελευταίες Ειδήσεις:
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑ
CAR SERVICE ΧΑΛΚΙΔΗ ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑ