ΆρθραἸφιγένεια ἐν Κρανιδίω

Ἰφιγένεια ἐν Κρανιδίω

Το γεφύρι της Άρτας κατάντησε ο κυκλικός κόμβος εξόδου Κρανιδίου προς Πόρτο Χέλι. Από το Σεπτέμβριο του 2022 που ξεκίνησε η κατασκευή ενός τόσης ύψιστης σημασίας για την οδική ασφάλεια μας έργο, έχουν περάσει 14 μήνες και ακόμη ανεκπλήρωτο είναι.

Ως Ενεργοί Πολίτες Ερμιονίδας στείλαμε επιστολή στην Περιφέρεια Πελοποννήσου στις 30/6/23 εκφράζοντας την ανησυχία μας, παρόλα ταύτα ουδείς ανταποκρίθηκε. Προεκλογικά όμως φωτογραφιζόντουσαν όλοι οι διψώντες της εξουσίας επί του έργου, με τα σχέδια ανά χείρας σαν Πολιτικά Φιγουρίνια εκφωνίζοντας κάλπικες υποσχέσεις για την ταχεία αποπεράτωση του!

Φαιδρές αιτιολογίες, τουτέστιν εμπόδιζε ένας στύλος της ΔΕΔΔΗΕ, συνοδευόμενες από ένα γαϊτανάκι μετατόπισης ευθυνών. Ο υποτιθέμενος υπεύθυνος στύλος έχει απομακρυνθεί από τον περασμένο Μάρτιο, εδώ και επτά μήνες, πρόοδος όμως υπό του μηδενός.

Δεν φτάνει μόνο η στασιμότητα του έργου, αλλά έρχεται να συμπληρώσει την ανευθυνότητα των ιθυνόντων, σαν κερασάκι στην τούρτα, η άκρως επικίνδυνη και οδικώς ακατάλληλη εργοταξιακή σήμανση δίχως κατάλληλο φωτισμό και ευδιάκριτες ταμπέλες για τους εισερχόμενους οδηγούς!

  • Πρέπει να βαφτεί η άσφαλτος με αίμα για να πράξετε τα δέοντα;
  • Πρέπει να γραφτεί και η τραγωδία “Ἰφιγένεια ἐν Κρανιδίω” για να εκτελέσετε το καθήκον σας;
  • Πρέπει να θυσιαστεί και ο πρωτομάστορας για να τελεστεί το έργο;

Εκλιπαρούμε δημόσια για μία ακόμη φορά εμείς οι Ενεργοί Πολίτες Ερμιονίδας την Περιφέρεια Πελοποννήσου να προβεί σε όλες τις άμεσες ενέργειες που χρειάζονται ώστε να μην θρηνήσουμε άλλα αθώα θύματα στον τόπο μας!

Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν…

Ακολουθήστε την Ενημέρωση Πελοποννήσου στη σελίδα μας στο Facebook

Στην ομάδα και στις ειδήσεις της Google News

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Τα δημόσια έργα της Ερμιονίδας: ράβε ξήλωνε, τελειωμό δεν έχουν!
    Μια ροτόντα, κυκλικός κόμβος στη νότια πλευρά του Κρανιδίου, παραμένει ανοιχτή πληγή και ταλαιπωρεί χρόνια τώρα όλους τους ταξιδιώτες και περαστικούς.
    Πρόκειται για έργο της περιφέρειας Πελοποννήσου με συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που καθυστερεί απελπιστικά να ολοκληρωθεί, προφανώς λόγω γραφειοκρατικών δυσκολιών στην τακτοποίηση των αλλοτριώσεων γης, για τη διαπλάτυνση του κόμβου και των διασταυρώσεων.
    Η επαγγελματική εμπειρία μου ως ελεγκτής (σύμβουλος επιτηρητής) δημοσίων έργων για λογαριασμό της περιφέρειας Αμπρούτσο, όπου διαμένω από το 1980, με κάνουν να απελπίζομαι κάθε φορά στη σύγκριση ταχύτητας και ποιότητας υλοποίησης μελετών σε έργα, μεταξύ Πελοποννήσου και Ιταλίας. Προβλέπω με μαθηματική ακρίβεια ποια νέα ασφαλτόστρωση θα υποκύψει στην πίεση βαρέων οχημάτων σε στροφή ή ανηφόρα, εφόσον η προετοιμασία υποστρώματος, το πάχος της ασφάλτου και η χημική σύνθεση της είναι ακατάλληλων προδιαγραφών για τη μακρόχρονη συντήρησή τους! Προφανώς όσοι τεχνικοί επόπτες παραλαμβάνουν τα δημόσια έργα στην Πελοπόννησο ή δεν γνωρίζουν τα σχετικά ή γυρνάνε αλλού το κεφάλι… και υπογράφουν την {ορθή} ολοκλήρωση των έργων.

    Σε σχετική επαναδημοσίευση του παρελθόντος στον περσινό πελοποννησιακό τύπο, παραθέτω στο επόμενο άρθρο, που εξηγεί τις βασικές σημαντικές διαφορές των δύο μοντέλων, που δεν επικοινωνούν σε τίποτα μεταξύ τους:

    Δημοσίευση Απριλίου 2022 (και απολύτως τίποτα δεν έχει αλλάξει από τότε έως και σήμερα!)
    facebook.com/groups/peloponnisiaki.agora/posts/1653153471855140/

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Τελευταίες ειδήσεις

Περισσοτερα