Μείνανε μόνο τα ημερολόγια για να θυμίζουν επετείους… για να θυμίζουν εορτασμούς της “παγκόσμιας ημέρας του … (ας σημειώσει ο καθείς όποια λέξη θέλει)” … μάλλον δεν φτάνουν πια οι σελίδες των ημερολογίων για να αναγράφουν όλες αυτές τις γιορτές…
…δεν έχει καμιά σημασία.
Πολτοποιήθηκαν (ποδοπατήθηκαν) οι έννοιες. Μόνον οι λέξεις έμειναν που μας θυμίζουν ότι “κάτι γιορτάζουμε”… σήμερα, πάντως, γιορτάζουμε το περιβάλλον… το “δικό μου” περιβάλλον… η “ανθρωπική αρχή” στο μεγαλείο της…
Δεν θέλω (και δεν μπορώ) να λησμονήσω ότι η πλειοψηφία των επτά δισεκατομμυρίων ατόμων που σήμερα ανήκουν στο ανθρώπινο είδος βρίσκονται σε διάσταση με την έννοια του περιβάλλοντος και της προστασίας του (αν, βέβαια, δεν είναι εχθροί του μέσα από σκοπιμότητες).
Στ΄ αλήθεια… τι γιορτάζουμε σήμερα με επισημότητες και φανφάρες;;; τιμή ή θλίψη;;;
Θεοδόσης Σ. Σπαντιδέας
- Λουτράκι: Φωτιά τώρα σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε κατοικίες
- Κίνδυνος απώλειας επιδοτήσεων: Την παράταση του «Εξοικονομώ» ζητά το ΤΕΕ Πελοποννήσου
- Νοσοκομείο Ναυπλίου: Ερώτηση στη Βουλή για το θάνατο 55χρονης νοσηλεύτριας
- ΦΟΥΓΑΡΟ: Το καλοκαιρινό πρόγραμμα με σινεμά και παιδικές παραστάσεις
- Ανδρέας Πουλάς: Με μόλις 12 μάχιμους αξιωματικούς έμεινε η Πυροσβεστική στην Αργολίδα
- Ο Παναγιώτης Πιτσάκης ζητά την παραίτηση του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κορινθίας













