Ποσοστά που προκαλούν τρόμο καταγράφηκαν σύμφωνα με τις εκτιμήσεις πολύπειρων επαγγελματιών του τουρισμού και της εστίασης και αφορούν την εμπορική κίνηση της πόλης του Ναυπλίου κατά την πρόσφατη εορταστική περίοδο. Το Ναύπλιο φέρει ένα βαρύ brand name που το διασώζει από την πλήρη οικονομική καταστροφή, αλλά με το τουριστικό πλάνο να είναι επί της ουσίας ανύπαρκτο, το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο.
Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα και αποκαλυπτικά παρέθεσε ο γνωστός επιχειρηματίας κ. Μανώλης Λαμπρόπουλος στον Κώστα Πρώιμο.
► Κύριε Λαμπρόπουλε, ποιά είναι η δική σας εμπειρική αποτίμηση της κίνησης κατά την περίοδο των Χριστουγέννων στα καταστήματα καφεστίασης του Ναυπλίου;
Μανώλης Λαμπρόπουλος: Η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς ήταν αισθητά πεσμένη ως ανύπαρκτη σε αντίθεση με το 3ήμερο των Φώτων στο οποίο η ζήτηση αυξήθηκε αλλά πολύ κάτω του επιθυμητού και προσδοκώμενου επιπέδου. Για το Ναύπλιο, οι επισκέπτες περιορίστηκαν σε ολιγόωρες εκδρομές ως ενδιάμεσο “διαλειμματικό” τόπο πριν τον τελικό τους προορισμό στα χειμερινά resort της Αρκαδίας ή ακόμα και της Μεσσηνίας, με αποτέλεσμα την συνολική πτώση ζήτησης της πόλης άνω του 50 % σε σύγκριση με προηγούμενες περιόδους.
► Να υποθέσουμε πώς τα όσα έστω και μεμονωμένα γράφτηκαν περί πληρότητας της πόλης στις γιορτές με συνειρμούς σε μια υψηλή καταναλωτική διάθεση θα μπορούσαν αν μη τι άλλο να χαρακτηριστούν εκτός Αργολικής πραγματικότητας;
Μανώλης Λαμπρόπουλος: Είναι σαφώς εκτός Ναυπλιακής πραγματικότητας σε σημείο που τείνει να γίνει επικίνδυνο όσο αφορά την αντίληψη του τουριστικού αντικειμένου αλλά και του τουριστικού προϊόντος της πόλης. Οι συντάκτες – ειδικοί μάλλον απόλαυσαν το εορταστικό τους 15νθήμερο κλεισμένοι στην απομονωμένη θαλπωρή του διαμερίσματός τους ή ήταν εκτός χώρας, γράφοντας τις γνωστές γραφικότητες περί υπερπληρότητας, υπερκατανάλωσης και υπερτουρισμού εξυπηρετώντας μικροπολιτικές ή επιβεβαιώνοντας την πλήρη ασχετοσύνη τους με τον τουρισμό .
► Και σαν να μην φτάνουν όλα τα παραπάνω, έρχεται και μια εξτρά επιβάρυνση στα δημοτικά τέλη της τάξεως του 56%. Πως θα αντιμετωπίσουν το νέο “χαράτσι” οι επαγγελματίες;
Μανώλης Λαμπρόπουλος: Οι επαγγελματίες πλέον δεν θα ανεχθούν άλλο εμπαιγμό. Η πίεση αναγκαστικά θα μεταφερθεί στον καταναλωτή, συνεπώς και στον ντόπιο πελάτη – ψηφοφόρο.
► Ακούσαμε και τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών του Δήμου Ναυπλιέων τον κύριο Φραγκιουδάκη, να προτείνει αβίαστα “εύκολες” λύσεις, για την αντιμετώπιση της κραυγαλέας αύξησης δημοτικών τελών. Ευθαρσώς είπε να τα μετακυλίσετε στις τιμές των προϊόντων σας. Ποια είναι η γνώμη σας;
Μανώλης Λαμπρόπουλος: Η εύκολη λύση του αντιδημάρχου προς τη μετακύλιση της αύξησης των τιμών στον καταναλωτή δε με βρίσκει σύμφωνο, όμως όπως εξήγησα στην προηγούμενη σας ερώτηση, έτσι θα γίνει. Τα παράπονα λοιπόν όλων των πελατών αποκτούν εύκολο στόχο και μας βγάζουν, εμάς τους επιχειρηματίες της εστίασης, από τη δύσκολη θέση απέναντι στο καταναλωτικό μας κοινό.
► Να αποτολμήσουμε και μια πρόβλεψη για το επικείμενο Πάσχα βάσει των σημερινών οικονομικό – κοινωνικών δεδομένων; Τι περιμένετε; Υπάρχουν υψηλές προσδοκίες; Ή μήπως τα εστιατόρια θα ζήσουν τον εφιάλτη των πρόσφατων Χριστουγέννων;
Μανώλης Λαμπρόπουλος: Το επερχόμενο Πάσχα θα έχει την ιδιαιτερότητα του διπλού εορτασμού των καθολικών και των ορθοδόξων. Συνεπώς θα υπάρξει τουριστικός όγκος ο οποίος όμως θα οφείλεται σε αυτή και μόνο τη συγκυρία. Κατά τα άλλα, οι ανίδεοι “παπαγάλοι” της τουριστικής ανάπτυξης του Ναυπλίου θα πανηγυρίσουν και θα γράψουν διθυράμβους για άλλη μια φορά για την επιτυχία του ανύπαρκτου τουριστικού πλάνου της πόλης.
Καλή χρονιά…
Ακολουθήστε την Ενημέρωση Πελοποννήσου στο Facebook και στο Google News
Ειδήσεις από: Ναύπλιο – Άργος – Ερμιονίδα – Τρίπολη –Κορινθία – Αθλητικά – Άρθρα – Αποκλειστικές Έρευνες και Συνεντεύξεις.