Με θρησκευτική λαμπρότητα εορτάστηκαν τα Θεοφάνεια στον Δήμο Άργους – Μυκηνών, την ημέρα της μεγάλης αυτής εορτής της Ορθοδοξίας.
Στις 11:00 το πρωί τελέστηκε ο Αγιασμός των υδάτων στη δεξαμενή του Άργους, παρουσία πλήθους πιστών και εκπροσώπων των τοπικών αρχών. Ακολούθως, πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός των υδάτων στη Νέα Κίο, όπου πραγματοποιήθηκε η κατάδυση του Τιμίου Σταυρού, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αργολίδας, Νεκτάριος.


Ο Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών, Γιάννης Μαλτέζος, σε δήλωσή του ανέφερε:
«Η εορτή των Θεοφανείων αποτελεί διαχρονικό σύμβολο πίστης, ελπίδας και αναγέννησης. Εύχομαι το Άγιο Φως να φωτίζει κάθε σπίτι και να χαρίζει υγεία, δύναμη και προκοπή σε όλες τις οικογένειες. Χρόνια πολλά με ειρήνη και ομόνοια».
- Έρχεται το 20ό Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών στην Τρίπολη
- 6ο ELPIDA Summer Festival: Τρεις ημέρες χαράς και παιχνιδιού για τους μικρούς ήρωες
- “Όχι στην ενεργειακή άλωση της Αρκαδίας – Η Πελοπόννησος δεν πωλείται”
- Λουτράκι: Φωτιά τώρα σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε κατοικίες
- Στρατηγική συνεργασία Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και ΑΠΘ για την έρευνα
- Κορινθία: Παρεμβάσεις Ψυχογιού για ακρίβεια, Προαστιακό και Νοσοκομείο










