Το Μουσικό Σχολείο Αργολίδας, διοργανώνει συναυλία της τάξης πιάνου, την Τετάρτη 23 Μαΐου και ώρα 20.00 μ.μ. στην αίθουσα του βουλευτικού Ναυπλίου, με ελεύθερη είσοδο.
Πρόκειται για μια μουσική περιήγηση από τους μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου του σχολείου σε έργα κλασικών, ρομαντικών και σύγχρονων συνθετών.
Διαβάστε επίσης:
- Οικογένεια Άγγελου Δαρδάνη: Η ευγνωμοσύνη για τη συμπαράσταση και η μνεία στους γιατρούς
- Αντιδράσεις για τις ανεμογεννήτριες στο Άργος – Τι καταγγέλλει ο Δ. Κοδέλας
- Choy Lee Fut: Η τελετή απονομής ζωνών και οι επιδείξεις των σχολών Άργους και Ναυπλίου
- Ναύπλιο: Το “Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας” ζωντανεύει στην Ασίνη
- Επιμελητήριο Αρκαδίας: Φινάλε για τα σεμινάρια επαγγελματικής ταυτότητας και εξωστρέφειας
- Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Ναυπλίου – Αυτά είναι τα 6 θέματα της ατζέντας













