Πολιτιστικό διήμερο στην πλατεία της Τ.Κ. Λιμνών του Δήμου Άργους Μυκηνών πραγματοποιήθηκε στις 4 και 5 Αυγούστου, με πρωτοβουλία του Μορφωτικού συλλόγου Λιμνών σε συνδιοργάνωση με την ΚΕΔΑΜ. Η έναρξη έγινε με την θεατρική παράσταση «Οι Πενθούσες» από την ομάδα του συλλόγου της Πολιτιστικής Αργολικής Πρότασης.
Στην Παραδοσιακή Μουσικοχορευτική βραδιά ο Σύνδεσμος Λουτρακιωτών – Περαχωριτών ΙΒΥΚΟΣ, η Ελληνική Παράδοση Άργους, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κλένιας και χορευτικά τμήματα του Μορφωτικού συλλόγου Λιμνών υπό τους ήχους της Ορχήστρας ΠΕΝΤΑΗΧΟΝ παρουσίασαν παραδοσιακούς χορούς της πατρίδας μας ενώ το Αρβανίτικο Τραγούδι ερμήνευσε η Ελένη Χρήστου. Την παραδοσιακή βραδιά παρακολούθησε ο Δήμαρχος Άργους Μυκηνών Δημήτρης Καμπόσος.
- Κίνδυνος απώλειας επιδοτήσεων: Την παράταση του «Εξοικονομώ» ζητά το ΤΕΕ Πελοποννήσου
- Ο Παναγιώτης Πιτσάκης ζητά την παραίτηση του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κορινθίας
- Άργος: Στο τραπέζι οι κυκλοφοριακές αλλαγές και νέοι χώροι πάρκινγκ
- ΠΕΡΠΟΣΕ: Παρέμβαση στη διαβούλευση για τις ανεμογεννήτριες και τις μπαταρίες στην Ερμιονίδα
- Αργολίδα: Πρόγραμμα κατάρτισης για χειριστές κλαρκ από το Επιμελητήριο
- Γαβρήλος: Σε ομηρία οι αγρότες για τις καθυστερήσεις στις πληρωμές ενισχύσεων













