Οι μαθητές/-τριες και οι εκπαιδευτικοί του Γενικού Λυκείου Τεγέας συμμετείχαν τη Δευτέρα 28 Απριλίου στη Δράση Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης και Εκπαίδευσης που οργανώθηκε από τον Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ) της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν από εκπρόσωπο του ΦΟΔΣΑ, μέσα στην κινητή μονάδα του φορέα, που ήρθε στον χώρο του σχολείου μας, με στόχο την ευαισθητοποίησή τους σχετικά με την ανακύκλωση και τα οφέλη της για το περιβάλλον και τη ζωή μας.
Ευχαριστούμε τον Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων για τη διοργάνωση της δράσης, την ενημέρωση και την προσφορά συμβολικού δώρου σε όλους τους συμμετέχοντες καταλήγει η ανακοίνωση του ΓΕΛ Τεγέας.
- Γιορτή αποφοίτησης στο 1ο ΓΕΛ Ναυπλίου
- Οικογένεια Άγγελου Δαρδάνη: Η ευγνωμοσύνη για τη συμπαράσταση και η μνεία στους γιατρούς
- Πελοπόννησος: Γιατί οι ογκολογικοί ασθενείς αναγκάζονται να ταξιδεύουν μέχρι την Αθήνα
- 27ος Κολοκοτρώνειος Δρόμος: Άνοιξαν οι εγγραφές για τον αγώνα στην Τρίπολη
- Τατούλης: Υπάρχει πληθώρα απευθείας αναθέσεων σε στελέχη της Ομάδας Αλήθειας
- Αντιδράσεις για τις ανεμογεννήτριες στο Άργος – Τι καταγγέλλει ο Δ. Κοδέλας











