Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς, το 1ο Γενικό Λύκειο Ναυπλίου διοργανώνει την επίσημη Τελετή Αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ’ Λυκείου. Η Διευθύντρια, Νικολέττα Ματσιμάνη, και ο σύλλογος διδασκόντων απευθύνουν ανοιχτή πρόσκληση για μια ξεχωριστή γιορτή αφιερωμένη στην προσπάθεια και το μέλλον των παιδιών.
Πρόσκληση Αποφοίτησης
Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια, σας προσκαλούμε στην Τελετή Αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ’ Λυκείου του 1ου Γενικού Λυκείου Ναυπλίου.
Σας περιμένουμε την Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 και ώρα 20:00, στο προαύλιο του σχολείου μας, για να τιμήσουμε την προσπάθεια των παιδιών μας, να γιορτάσουμε όλοι μαζί την ολοκλήρωση της σχολικής τους πορείας και να τους ευχηθούμε καλή σταδιοδρομία στο νέο και συναρπαστικό κεφάλαιο που ανοίγεται στη ζωή τους.
Η παρουσία σας θα αποτελέσει μεγάλη τιμή και θα δώσει ιδιαίτερη χαρά στους τελειόφοιτους μαθητές μας!
- Οικογένεια Άγγελου Δαρδάνη: Η ευγνωμοσύνη για τη συμπαράσταση και η μνεία στους γιατρούς
- Πελοπόννησος: Γιατί οι ογκολογικοί ασθενείς αναγκάζονται να ταξιδεύουν μέχρι την Αθήνα
- 27ος Κολοκοτρώνειος Δρόμος: Άνοιξαν οι εγγραφές για τον αγώνα στην Τρίπολη
- Αντιδράσεις για τις ανεμογεννήτριες στο Άργος – Τι καταγγέλλει ο Δ. Κοδέλας
- Choy Lee Fut: Η τελετή απονομής ζωνών και οι επιδείξεις των σχολών Άργους και Ναυπλίου
- Ναύπλιο: Το “Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας” ζωντανεύει στην Ασίνη













