Με ομαδικότητα, συνεργασία και με αρκετή προετοιμασία οι μαθητές της Α΄ Τάξης Γυμνασίου του ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ συμμετείχαν στο 2ο Φεστιβάλ Αφήγησης με το έργο “Ο πιστός φίλος” του Όσκαρ Ουάιλντ.
Διαβάστε επίσης:
- Τατούλης: “Η Δίκαιη Μετάβαση εξελίσσεται για τη Μεγαλόπολη σε άδικη εγκατάλειψη”
- Κότσιρας: Γιορτάζει 30 χρόνια τραγουδιού με μια μεγάλη συναυλία στο Αρχαίο Θέατρο Άργους
- Μια ξεχωριστή παραδοσιακή μουσική βραδιά στην Ακροναυπλία από το Μουσικό Σχολείο Αργολίδας
- Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του παγκόσμιου yachting – Οι ημερομηνίες
- Φεστιβάλ Ψυχικής Υγείας στην Κόρινθο: Στόχος η αποστιγματοποίηση και η ανοιχτή ενημέρωση
- “Πώς συμπληρώνω σωστά το μηχανογραφικό μου;” – Διαδικτυακό σεμινάριο για μαθητές ΓΕΛ και ΕΠΑΛ












